Τρίτη, 17 Απριλίου 2012

Προσήγαγαν 6χρονη με χειροπέδες - διώκεται για επίθεση και καταστροφές

Προσήγαγαν 6χρονη με χειροπέδες - διώκεται για επίθεση και καταστροφές

 

Ο παραλογισμός της αμερικανικής μανίας με την αστυνόμευση εμφανίστηκε σε όλο του το μεγαλείο σε μία πόλη της Τζόρτζια.

 

Η μικρή Σαλέσια Τζόνσον δεν ήταν και τόσο ευδιάθετη την περασμένη Παρασκευή, όταν οι γονείς της την παρέδωσαν στο δημοτικό σχολείο του Κρικσάιντ, μερικές δεκάδες χιλιόμετρα νότια της Αθήνας (της πόλης της Τζόρτζια των ΗΠΑ που πήρε το όνομά της προς τιμή της ελληνικής πρωτεύουσας).
Το μικρό «πρωτάκι» έκανε το λάθος να σκίσει μερικές ζωγραφιές από αυτές που ήταν κρεμασμένες στους τοίχους (που η δασκάλα έβαλε τόσο χαμηλά ώστε να τις φτάνουν τα παιδιά) και να ρίξει κάτω την καρέκλα της, ή κάτι παρεμφερές. Σε κάθε περίπτωση, η δασκάλα αποφάσισε ότι δεν μπορεί να αντιμετωπίσει μόνη της αυτή την απειλή. Ετσι κάλεσε την διευθύντρια.
Η άφιξη της «εξουσίας» δεν τρόμαξε την Σαλέσια, που βλέποντας ότι όλοι στρέφονται εναντίον της αύξησε την ένταση και έριξε κάτω ένα ράφι, το οποίο χτύπησε την διευθύντια στο πόδι. Ετσι, αυτή πήρε την μικρή ταραξία στο γραφείο της και... κάλεσε την αστυνομία!
Οταν έφτασε στο σχολείο το περιπολικό, οι λειτουργοί της δημόσιας τάξης πήραν τη σκυτάλη από τους λειτουργούς της Παιδείας. Το παιδί έκλαιγε στο γραφείο και, επειδή συνέχισε να αντιστέκεται όταν ένας άγνωστος αστυνομικός πήγε να το πάρει, του έβαλαν χειροπέδες!
«Η πολιτική μας ορίζει ότι κάθε κρατούμενος που πηγαίνει στο τμήμα με περιπολικό πρέπει να είναι δεμένος με χειροπέδες στο πίσω κάθισμα. Δεν υπάρχει διαφοροποίηση ως προς την ηλικία», δικαιολόγησε τους υφιστάμενούς του ο επικεφαλής του τμήματος του Μίλεντζβιλ Ντρέι Σγουίκορντ.
Ετσι, με το γράμμα του νόμου πήραν την μικρή στο τμήμα όπου και της ασκήθηκαν διώξεις για επίθεση και καταστροφή περιουσίας. Ευτυχώς η ηλικία της εμποδίζει την διεξαγωγή δίκης και έτσι δεν θα καταδικαστεί...

 http://www.ethnos.gr

Δίαιτα εξπρές, για να χάσετε τα κιλά του Πάσχα

Της Νικολέτας Μπούκα
Φορτωμένο με… θερμίδες αποδεικνύεται το πασχαλινό τραπέζι. Είναι γεγονός ότι τα νόστιμα πασχαλινά εδέσματα θα μας χαρίσουν, ούτε λίγο ούτε πολύ, περίπου 3.600 θερμίδες. Άλλωστε, συνήθως τις εορταστικές αυτές ημέρες, 8 στους 10 πολίτες βάζουν τουλάχιστον 2-3 κιλά, ενώ μόλις το 20% καταφέρνει να διατηρήσει το βάρος του. Μεγαλύτερο πρόβλημα αντιμετωπίζουν όσοι πάσχουν από υπέρταση ή διαβήτη, καθώς η υπερβολική κατανάλωση τροφών, ιδίως έπειτα από νηστεία, επιδεινώνει την κατάστασή τους.
Οι ειδικοί κρούουν τον κώδωνα του κινδύνου και συμβουλεύουν να καταναλώσουμε μικρές ποσότητες κρέατος, όπως αρνί και κοκορέτσι και πάντα με μέτρο, ώστε να μην περάσουμε την ημέρα του Πάσχα σε κάποιο νοσοκομείο που εφημερεύει λόγω στομαχικών διαταραχών ή ακόμη και εμφράγματος.
Η χρυσή συμβουλή για να αποφύγουμε τη δυσπεψία είναι να μη φάμε πολύ. Επειδή, όμως, αυτό είναι αδύνατο, μπορούμε να μειώσουμε τις πιθανότητες να την... πάθουμε, αν φροντίσουμε να μην έχει μείνει εντελώς άδειο το στομάχι μας για πολλές ώρες ή αν φάμε μαγειρίτσα κι απλώς “τσιμπήσουμε” τους υπόλοιπους μεζέδες.
ΤΟ ΑΛΚΟΟΛ
“Ανήμερα του Πάσχα έχουμε τη συνήθεια να τρώμε πολύ. Τα δύο πράγματα που μας παχαίνουν περισσότερο είναι η υπερβολική κατανάλωση κρέατος και το αλκοόλ. Το να πιούμε ένα ποτήρι κρασί ή μία μπίρα ή ένα πιο βαρύ ποτό δεν βλάπτει, αλλά συνήθως στις γιορτές πίνουμε περισσότερα από ένα ποτήρια, γεγονός που μπορεί να μας ʽφορτώσειʼ με 500 θερμίδες, που ισοδυναμούν με ένα γεύμα”. τονίζει στη “ΜτΚ” η καθηγήτρια Διατροφής και Διαιτολογίας ΑΤΕΙ Θεσσαλονίκης Μαρία Χασαπίδου.
Παράλληλα, συμβουλεύει να προτιμήσουμε μικρές ποσότητες φαγητού και να αποφύγουμε να τρώμε την πέτσα από το αρνί ή το κατσικάκι, να καταναλώσουμε πολλά πράσινα λαχανικά και ωμές σαλάτες, να αποφύγουμε τα αμυλώδη, τα πολλά καρυκεύματα και τη μουστάρδα, να περιοριστούμε στο ένα αυγό. Επίσης, να πούμε “ναι” στο αλκοόλ, χωρίς να ξεπεράσουμε το μέτρο, να ολοκληρώσουμε το φαγητό μας με ένα γιαούρτι κι όχι με γλυκό και να περιμένουμε τουλάχιστον μισή ώρα μετά το φαγητό για να ξαπλώσουμε.

________________________________________________________________
Οι θερμίδες του πασχαλινού γεύματος
Τα εδέσματα που καταναλώνουμε τις γιορτινές ημέρες του Πάσχα και μάλιστα σε μεγάλες ποσότητες μπορούν να αποδειχτούν επικίνδυνα για την υγεία μας. Σύμφωνα με τους ειδικούς, το αρνίσιο κρέας είναι πλούσιο σε λίπος και επομένως πλούσιο σε χοληστερίνη. Μόνο τα 100 γραμμάρια μαγειρεμένου αρνιού μάς δίνουν 616 θερμίδες και ξεπερνούν κατά πολύ τα όρια της χοληστερίνης. Όσο για τη μαγειρίτσα, μία μερίδα (περίπου 300 γραμμάρια) μπορεί να μας δώσει έως και 580 θερμίδες.
Στον πίνακα που ακολουθεί αναγράφονται τα ποσοστά χοληστερίνης και οι θερμίδες από τα τρόφιμα που σερβίρουμε στο πασχαλινό τραπέζι. Μετά από μια προσεχτική μελέτη και υπολογίζοντας ότι συνήθως τρώμε μικρότερες ή και μεγαλύτερες ποσότητες, αντιλαμβανόμαστε γιατί πρέπει να καταναλώνουμε τα τόσο νόστιμα παραδοσιακά πασχαλινά εδέσματα με μέτρο!
Χοληστερίνη και θερμίδες (κατά μέσο όρο)
Τρόφιμα / Γραμμάρια / Χοληστερίνη / Θερμίδες
Αρνί, 300, 330, 1.230
Κοκορέτσι, 150, 160, 236
Μαγειρίτσα, 300, 560, 580
Αβγά (2), 150, 675, 220
Τυρί, 100, 72, 304
Τσουρέκι, 70, 78, 286
Σαλάτα, 300, --, 75
Ψωμί, 50, --, 109
Σοκολατένιο αυγό, 100, 10, 529
Κόκκινο κρασί, 100, --, 70
Σύνολο, 1.620, 1.885, 3.600

________________________________________________________________
“Όχι υπερβολές μετά τη νηστεία” 
H στέρηση που υπόκειται ο άνθρωπος λόγω της νηστείας, τον οδηγεί στην κατανάλωση υπερβολικών ποσοτήτων κρέατος ανήμερα του Πάσχα. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να δημιουργούνται γαστρίτιδες, γαστρεντερίτιδες και δυσπεψία, ενώ μεγαλύτερο κίνδυνο διατρέχουν όσοι έχουν πέτρα στη χολή, καθώς μπορεί να πάθουν κολικό ή παγκρεατίτιδα”, εξηγεί στην “ΜτΚ” ο παθολόγος Χρήστος Σαββόπουλος.
Παράλληλα, επισημαίνει ότι ιδιαίτερα προσεχτικοί πρέπει να είναι όσοι έχουν υπερλιπιδαιμία, γιατί οι καταχρήσεις ανεβάζουν τη χοληστερίνη, καθώς και οι διαβητικοί και οι υπερτασικοί, γιατί ανεβαίνει η πίεση. Επίσης, υπάρχει ο κίνδυνος εγκεφαλικού ή και εμφράγματος. “Για το λόγο αυτό δεν χρειάζεται να φάμε μέσα σε μία μέρα όσα στερηθήκαμε κατά τη διάρκεια της νηστείας. Καλό είναι να τρώμε μικρά και πολλά γεύματα, να πίνουμε πολλά υγρά και 1-2 ποτηράκια κόκκινο κρασί, που ανεβάζει την καλή χοληστερίνη”, συμβουλεύει ο κ. Σαββόπουλος.
Ιδιαίτερα προσεχτικοί, όμως, πρέπει να είναι και οι καρδιοπαθείς, καθώς η λήψη μεγάλης ποσότητας φαγητού προκαλεί προβλήματα. Σύμφωνα με τους καρδιολόγους, η διαδικασία της πέψης απαιτεί έντονη κατανάλωση ενέργειας από το άτομο. Το πεπτικό σύστημα χρειάζεται αρκετή ποσότητα αίματος, οπότε γίνεται μια απότομη ανακατανομή του αίματος. Αυτό γίνεται πολλές φορές σε βάρος των στεφανιαίων αρτηριών, με αποτέλεσμα να έχουμε προβλήματα στηθάγχης. Επίσης, η λήψη άλατος μπορεί να οδηγήσει σε υπερτασικά επεισόδια.
Σε ό,τι αφορά τη λήψη τροφών με αυξημένο λίπος, αυτή εγκυμονεί άμεσους κινδύνους για το καρδιαγγειακό σύστημα και έμμεσους κινδύνους, αφού μπορεί να διαταράξει τη θεραπεία που ακολουθεί ο ασθενής. Το σημαντικό είναι να υπάρχει μέτρο στην ποσότητα του φαγητού. Επίσης, δεν πρέπει να υπάρχει δραστηριότητα μετά το φαγητό. Αυτό σημαίνει όχι βάδισμα, όχι άσκηση, όχι σεξουαλική δραστηριότητα, παρά μόνο μετά τη διαδικασία της πέψης, που διαρκεί από δύο έως τρεις ώρες.

________________________________________________________________
Πώς να χάστε τα επιπλέον κιλά
Η “ΜτΚ”, με τη βοήθεια της κλινικής διαιτολόγου-διατροφολόγου Κωνσταντίνας Καρασούλη σας προτείνει μία ενδεικτική δίαιτα επτά ημερών για την εβδομάδα μετά το Πάσχα, ώστε να χάσετε τα επιπλέον 1-2 του πασχαλινού τραπεζιού. Όπως επισημαίνει η κ. Καρασούλη, “κυρίως στο μεσημεριανό και το βραδινό γεύμα δεν υποδεικνύονται οι ακριβείς ποσότητες των τροφίμων, αλλά αναφέρονται ως μία μερίδα, για το λόγο ότι αυτές εξαρτώνται από τα σωματικά κι άλλα χαρακτηριστικά του ατόμου. Οι ποσότητες των τροφίμων που καταναλώνονται ορίζονται εξατομικευμένα για το κάθε άτομο από τον υπεύθυνο διαιτολόγο”.
Διαιτολόγιο για την εβδομάδα μετά το Πάσχα
Δευτέρα
Πρωινό: 1 φλιτζάνι γάλα 1,5% + ψωμί με μαργαρίνη και μέλι Δεκατιανό: 1 μήλο Μεσημεριανό: 1 μερίδα όσπρια + σαλάτα εποχής + 1 φέτα ψωμί Απογευματινό: 1 μπάρα δημητριακών Βραδινό: Γιαούρτι χαμηλών λιπαρών με 5-6 τεμαχισμένες φράουλες
Τρίτη Πρωινό: 1 φλιτζάνι γάλα 1,5% + δημητριακά ολικής άλεσης Δεκατιανό: 2 δαμάσκηναΜεσημεριανό: 1 μερίδα ψάρι ψητό + σαλάτα εποχής + 1 φέτα ψωμί Απογευματινό: 2 μπισκότα ολικής άλεσης Βραδινό: 1 φλιτζάνι γάλα 1,5% + δημητριακά ολικής άλεσης
Τετάρτη Πρωινό: 1 φλιτζάνι γάλα 1,5% + ψωμί με μαργαρίνη και μαρμελάδα Δεκατιανό: 1 αχλάδιΜεσημεριανό: 1 μερίδα ριζότο με λαχανικά + σαλάτα εποχής Απογευματινό: 1 μικρό μπολ φράουλεςΒραδυνό: 1 σαλάτα χωριάτικη με 1 μικρό κομμάτι τυρί και 2 παξιμαδάκια ολικής άλεσης
Πέμπτη Πρωινό: 1 φλιτζάνι γάλα 1,5% + δημητριακά ολικής άλεσης Δεκατιανό: 1 μπανάναΜεσημεριανό: 1 μερίδα κοτόπουλο σχάρας με ψητά λαχανικά (κολοκυθάκι, μελιτζάνα, μανιτάρια) + 1 φέτα ψωμί Απογευματινό: 1 μήλο Βραδινό: 1 φλιτζάνι γάλα 1,5% + δημητριακά ολικής άλεσης
Παρασκευή Πρωινό: 1 φλιτζάνι γάλα 1,5% + ψωμί με μαργαρίνη και μέλι Δεκατιανό: 1 ποτήρι φυσικός χυμός πορτοκάλι Μεσημεριανό: 1 μερίδα αρακά λαδερό + σαλάτα εποχής + 1 μικρό κομμάτι τυρί φέταΑπογευματινό: 3-4 αποξηραμένα δαμάσκηνα Βραδινό: 1 φλιτζάνι γάλα 1,5% + 1 τοστ με τυρί χαμηλών λιπαρών
Σάββατο Πρωινό: 1 φλιτζάνι γάλα 1,5% + δημητριακά ολικής άλεσης Δεκατιανό: 1 μικρό μπολ φράουλεςΜεσημεριανό: 1 μερίδα ψάρι ψητό + σαλάτα εποχής + 1 φέτα ψωμί Απογευματινό: 1 μπανάνα Βραδινό:Πολύχρωμη σαλάτα (μαρούλι, ρόκα, τριμμένο καρότο) με τυρί κρέμα κατίκι + 2 κουτ. σούπας κρουτόν
Κυριακή Πρωινό: 1 ποτήρι φυσικός χυμός πορτοκάλι + 1 τοστ με τυρί χαμηλών λιπαρών Δεκατιανό: 1 μπάρα δημητριακών Μεσημεριανό: 1 μερίδα μακαρόνια με κόκκινη σάλτσα + 2 κουτ. σούπας τυρί τριμμένο + σαλάτα εποχής Απογευματινό: 2 μπισκότα ολικής άλεσης Βραδινό: 1 κρητικό παξιμάδι με τριμμένη ντομάτα, 1 μικρό κομμάτι ανθότυρο, ρίγανη και κάππαρη

ΝΕΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΤΡΙΤΕΚΝΩΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ


ΝΕΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΤΡΙΤΕΚΝΩΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

ΠΡΟΞΕΝΟΥ ΚΟΡΟΜΗΛΑ 51
7ος ΌΡΟΦΟΣ
ΓΡΑΦΕΙΟ 703-704
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ