Τετάρτη, 4 Ιανουαρίου 2012

ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΓΙΑ ΓΥΝΑΙΚΕΣ


Στην προσπάθεια της σύγχρονης γυναίκας να διατηρήσει ένα ιδανικό βάρος καταφεύγει πολλές φορές σε διατροφικά λάθη εις βάρος της υγείας της.
Η λύση βρίσκεται μόνο στην ισορροπημένη σωστή διατροφή η οποία θα πρέπει να γίνει τρόπος ζωής και όχι σε μαγικές δίαιτες! Παρακάτω δίνονται συμβουλές που θα σας βοηθήσουν να είστε πάντα όμορφη αλλά και υγιής.

Απλές συμβουλές για διατήρηση επιθυμητού βάρους

  • Μασάτε αργά το φαγητό σας και τρώτε πάντα ήρεμοι σε τραπέζι και όχι όρθιοι ή αγχωμένοι.
  • Γεμίζετε το πιάτο σας στην αρχή του γεύματος και μη τοποθετείτε πιατέλες με φαγητά στο τραπέζι σας.
  • Ποτέ μην τρώτε ενώ κάνετε άλλα πράγματα, όπως όταν βλέπετε τηλεόραση.
  • Να κρατάτε ημερολόγιο για το τι τρώτε ή πίνετε. Θα εκπλαγείτε με τα θερμιδογόνα τσιμπολογήματα!
  • Να έχετε πάντα διαθέσιμα σνακ χαμηλών θερμίδων (π.χ. φρούτα, γιαούρτι ή γάλα χαμηλών λιπαρών, κράκερ ολικής αλέσεως).
  • Εάν παραβιάσετε την δίαιτα σας σε κάποια περίπτωση, μην το χρησιμοποιείται σαν δικαιολογία για να σταματήσετε τελείως την προσπάθεια αλλά συνεχίστε κανονικά το πρόγραμμα σας.
  • 'Όταν αντικρίζετε ένα πολύ ελκυστικό φαγητό ή γλυκό που δεν συμπεριλαμβάνεται στη δίαιτα σας και δεν μπορείτε να αντισταθείτε αρκεστείτε στο μισό!
  • Μην υπερβάλετε στην κατανάλωση αλκοόλ. Προτιμήστε το κρασί μέχρι 2-3 ποτήρια την εβδομάδα.

Τι θα πρέπει να υπάρχει καθημερινά στο διαιτολόγιο σας

  • 2-3 γαλακτοκομικά χαμηλών λιπαρών (γάλα, γιαούρτι)
  • 3-4 φρούτα
  • 2 μεγάλες σαλάτες κατά προτίμηση εποχής
  • 1 μερίδα άπαχου κρέατος (κυρίως, κοτόπουλο, ψάρι, μοσχάρι, όσπρια)
  • 3-4 κουταλιές σούπας ελαιόλαδο
  • 3-4 μερίδες υδατανθράκων κατά προτίμηση ολικής αλέσεως (ψωμί, ρύζι, δημητριακά, πατάτα, ζυμαρικά)
Μην ξεχνάτε να πίνετε 1,5 λίτρο νερό.
Βάλτε οπωσδήποτε στο πρόγραμμα σας την άσκηση τουλάχιστον 3 φορές την εβδομάδα.