Σάββατο 11 Αυγούστου 2012

ΚΕΙΜΕΝΑ ΒΑΠΤΙΣΗΣ ΓΙΑ ΑΓΟΡΙΑ



ΚΕΙΜΕΝΑ ΒΑΠΤΙΣΗΣ ΓΙΑ ΑΓΟΡΙΑ 


Είμαι τόσο δα μικρούλης
αλλά είμαι ζωηρούλης
κι΄ αν στην κολυμπήθρα κλάψω
υπομονή… θα ησυχάσω.
Ο νονός μου θα μου δώσει
ένα όνομα γλυκό
δεν θα σας το πω
το κρατάω μυστικό.
Σας περιμένω την Κυριακή
12 Μαϊου 2009, ώρα 6 μ.μ.
στον Ιερό Ναό Αγίου Ανδρέα
Λαμπρινής.
Ο νονός μου:
Οι γονείς μου:
—–
Ένα θερμό φιλάκι
και χίλια ευχαριστώ
που θα με τιμήσετε
στο πρώτο κοσμικό
γεγονός της ζωής μου.
Την Κυριακή 25 Απριλίου 2012
στις 11 το πρωΐ
στον Ιερό Ναό Ζωοδόχου Πηγής
Καλογρέζας.
Η νονά μου:
Οι γονείς μου:
—–
Όλοι εσείς που μ΄αγαπάτε
ευκαιρία θα ζητάτε
τσιτσιδούλη να με δείτε
για να ευχαριστηθείτε.
Προσοχή!!!
η βουτιά δεν θα επαναληφθεί
γι΄αυτό ελάτε όλοι στα βαφτίσια μου
την Κυριακή 8 Σεπτεμβρίου 2012
στις 12 το μεσημέρι
στον Ιερό Ναό Αγίου Γεωργίου
Ν. Κόσμος.
Ο νονός μου:
Οι γονείς μου:
—–
Φίλοι μου και συγγενείς μου
όλους σας παρακαλώ
να’ρθετε για να με δείτε
βουτηγμένο στο νερό.
Θα μου δώσει η νονά μου
ένα όνομα γλυκό
μου το χάρισε ο παππούς μου
που πολύ τον αγαπώ.
Την Κυριακή 18 Ιουνίου 2009
στις 8 το απόγευμα
στην Ιερά Μητρόπολη
Αγίου Δημητρίου Κηφισιάς.
Οι γονείς μου
Η νονά μου
—–
Φίλοι μου και συγγενείς μου
όλους σας παρακαλώ
να’ρθετε για να με δείτε
βουτηγμένο στο νερό.
Θα μου δώσει η νονά μου
ένα όνομα γλυκό
μου το χάρισε ο παππούς μου
που πολύ τον αγαπώ.
Την Κυριακή 19 Ιουνίου 2012
στις 6 το απόγευμα
στην Ιερά Μητρόπολη...

Οι γονείς μου
Η νονά μου
—–
Στα βαφτίσια μου να ρθείτε
θα χαρώ πολύ – πολύ
δεν θα κλάψω θα το δείτε
θάμαι φρόνιμο παιδί.Την Κυριακή 26 Μαΐου 2011 ώρα 11 π.μ.
στον Ιερό Ναό Ζωοδόχου Πηγής
Άνω Τούμπα
Η νονά μου:
Οι γονείς μου:
—–
΄Ηρθε η ώρα μου κι΄εγώ
όνομα ν΄ αποκτήσω
μη μου ζητάτε να το πω
δεν θα το μαρτυρήσω.
Αν σας αρέσει το στριπ-τιζ
ιδού η ευκαιρία
θα δείτε όλη τη σκηνή
χωρίς λογοκρισία.
Την Κυριακή 25 Απριλίου 2009
ώρα 12 το μεσημέρι
στον Ιερό του Αγίου Ελευθερίου
Σταυρούπολης.
Η νονά μου
Οι γονείς μου
—–
Είμαι ένα μωράκι
που δεν έχω ονοματάκι.
Έχω έξυπνα ματάκια
και πολυ γλυκά χειλάκια.
Όλοι μπέμπη με φωνάζουν
και πολύ με νευριάζουν.
Μου΄πανε θα με βαπτίσουν
όνομα θα μου χαρίσουν.
Η βάπτισή μου θα γίνει την Κυριακή
7 Σεπτεμβρίου 2013 και ώρα 11 το πρωΐ
στον Άγιο Νικόλαο Αχαρνών.
Οι νονοί μου:
Οι γονείς μου:
Μετά τη βάπτιση σας περιμένουμε στην Ταβέρνα
—–
Είμαι αντράκι ζόρικο
θα πάρω μηχανάκι
κι αν θα αποκτήσω όνομα
θα βρω και γκομενάκι.
Όλα τ΄ αστέρια του ουρανού
κοιτούν την ομορφιά μου
και όλοι οι Στάρ του Σινεμά
τα χάνουνε μπροστά μου.
Και σαν τα χρόνια θα διαβούν
δεν θα΄μαι πια μωρούλι
και θα φωνάζουν όλες τους
“Ο …….. το μανούλι”.
Την Κυριακή 7 Σεπτεμβρίου 2012
και ώρα 11.00 π.μ. στον Ιερό Ναό
Αγίου Νικολάου Καρδίτσας.
Οι νονοί μου:
Οι γονείς μου:
—–
Είμαι ένα αγοράκι
όμορφο και καστανό
αποφάσισα λιγάκι
να βουτήξω στο νερό.
Ο νονός μου θα μου δώσει
ένα όνομα γλυκό
δεν το μαρτυράω όμως
γιατί τόχω μυστικό.
Η Βάπτισή μου θα γίνει το Σάββατο
19 Σεπτεμβρίου, ώρα 11 το πρωΐ
στόν Άγιο Ιωάννη Ρέντη.
Ο νονός μου:
Οι γονείς μου:
—–
Μέρα χαράς, μέρα γιορτής
ήταν η γέννησή μου
κι άλλη χαρά μα και γιορτή
θάναι η βάφτισή μου.
Φίλους γνωστούς και συγγενείς
όλους σας περιμένω.Το Σάββατο 30 Αυγούστου 2013
και ώρα 7:00 μ.μ.
στον Ιερό Ναό Κοιμήσεως Θεοτόκου
Καισαριανής (Παναγίτσα).
Οι γονείς μου:
Ο νονός μου:
—–
Μ’ ένα φιλάκι τρυφερό
όλους εσάς σας προσκαλώ
να ρθήτε στη χαρά μου
απ την καλή μου τη νονά
θα ακούσετε το όνομά μου.
Την Κυριακή 8 Σεπτεμβρίου 2012
ώρα 12:00 το μεσημέρι
στον Ιερό Ναό Αγίας Παρασκευής
στην Αγία Παρασκευή.
Η νονά μου:
Οι γονείς μου:
—–
Θα χαρούμε πολύ να σας έχουμε κοντά μας
στη βάφτιση του γιου μας
που θα γίνει το Σάββατο 23 Μαΐου 2009
και ώρα 6.00 μ.μ.
στον Ιερό Ναό Αγίου Κωνσταντίνου και Ελένης
στη Θάσο
Οι γονείς
Ο νονός
—–
Η Παρουσία σας
στη βάπτιση του γιού μας που θα γίνει
την Κυριακή 29 Σεπτεμβρίου 2012
στις 12 το μεσημέρι
στον Ιερό Ναό Παμμεγίστων Ταξιαρχών
(Παλαιός) Θεσσαλονίκης
θα μας δώσει ιδιαίτερη χαρά.
Χρήστος & Άσπα Κ
Νονά θα είναι
Η Μαρία Γ.
—–
Θα είναι ιδιαίτερη χαρά
η παρουσία σας στη βάπτιση του υιού μας
το Σάββατο 21 Ιανουαρίου 2011
στις 6 μ.μ.
στον Ιερό Ναό Προφήτη Ηλία
Παγκρατίου.
Οι γονείς
Ο νονός
—–
Σας προσκαλούμε στη βάπτιση του γιού μας
που θα γίνει την Κυριακή
2 Ιουνίου 2012 ώρα 5 μ.μ.
στον Ιερό Ναό του Αγίου Γεωργίου
Κυργίων Δράμας.
Οι γονείς:
Οι νονοί:
—–
Βαφτίζουμε το γιό μας
Θα σας περιμένουμε μαζί με τη νονά
……………………………………………
στον Ιερό Ναό Αγίου Δημητρίου Κηφισιάς.
την Κυριακή 1 Μαΐου 2011
στις 12 το Μεσημέρι.
Η συμμετοχή σας στο Μυστήριο και τη χαρά μας
θα είναι μεγάλη τιμή για μας.
………………………………………………………
Αμέσως μετά το Μυστήριο θα ακολουθήσει γεύμα
στο εστιατόριο “...” ........
Παρακαλούμε επιβεβαιώστε την παρουσία σας
έως 2 Απριλίου στα τηλέφωνα:
—–
Θα χαρούμε πολύ να σας δούμε
στη βάπτιση του γιού μας
που θα γίνει την Παρασκευή
26 Δεκεμβρίου 2011
και ώρα 11 π.μ.
στον Ιερό Ναό Αγίων Θεοδώρων
Μαγούλας.
Οι γονείς:
Η νονές:
 -------
Ολοι εσείς που μ’αγαπάτε
Ευκαιρία θα ζητάτε
Τσιτσιδούλη να με δείτε
Για να ευχαριστηθείτε...
Προσοχή!!!!
Η βουτιά δεν θα επαναληφθεί
Γι’αυτο ελάτε όλοι στα βαπτίσια μου
 -----------
Φίλοι μου και συγγενείς μου
Όλους σας παρακαλώ
Να ‘ρθετε για να με δείτε
Βουτηγμένο στο νερό
Θα μου δώσει η νονά μου
Ένα όνομα γλυκό
Μου το χάρισε ο παπούς μου
Που πολύ τον αγαπώ!!!
Ηρθε η ώρα μου κι εγω΄
Όνομα ν’αποκτήσω
Μη μου ζητάτε να το πω
Δεν θα το μαρτυρήσω

 ---------
Αν σ’αρεσει το στριπτιζ
Ιδού η ευκαιρία
Θα δείτε όλη τη σκηνή
Χωρίς λογοκρισία
Την Κυριακή ...
--------
Είμαι αντράκι ζόρικο

θα πάρω μηχανάκι

κι αν θ’αποκτήσω όνομα

θα βρω και γκομενάκι

Ολα τ’αστερια του ουρανού

κοιτούν την ομορφιά μου
 κι όλοι οι Σταρ του σινεμά
 τα χάνουνε μπροστά μου
 Και σαν τα χρόνια θα διαβούν
 Δε θα μαι πια μωρούλι
 Και θα φωνάζουν ολες τους
 Ο ...............το μανούλι. ..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου